Sunday, November 14, 2010

FOR WOMEN ONLY!!!!

Ok Girls, it's time for make-up!. Ok, ramai yang tahu aku ni seorang yang amat meminati segala benda berkenaan make-up! Barang barang make-up aku punyalah banyak sampai macam boleh bukak kedai kitar semula. Aku suka je beli tapi pakainya tidak. Aku hanya apply benda benda basic jelah sebelum keluar rumah such as foundation, eyeliner dan lipstick. Tapi aku sangat bercita cita nak jadi make-up artist! So weekend ni aku pi lah surf surf internet cari make up tips yang simple. Ialah kita semua bukannya nak tempek bedak berkilo kilo kat muka sampaikan kita dipanggil "Wayang Pekji" (macam arwah mak aku selalu cakap). Tips tips yang aku dapat ni semua yang basic basic je........tapi can do lah untuk kita semua nampak seweet kat husband kita........So, Selamat Mencuba!

No comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads