Monday, November 22, 2010

KRIM MALAM

Okey. Ramai yang tak tahu bahawa terdapatnya krim malam yang kita perlu tempek kat muka kalau sebelum kita tidur. Aku dulu pun tak tahu kepentingan menggunakan krim malam. Ingatkan cuci muka je dah cukup. Jawapannya tidak. SEBAGAI WANITA YANG SUDAH MELEBIHI 30 TAHUN, PENGGUNAAN KRIM MALAM ADALAH AMAT PENTING!!!!!. Tujuan penggunaan krim malam adalah untuk membaiki tekstur kulit kita sewaktu kita tidur. Ialah kan, bila dah tua tua ni, kulit kita perlukan vitamin untuk segar dan cantik semula. Oklah, aku nak cadangkan u all guna satu krim ni. Harganya biasa-biasa je lebih kurang RM37 ke RM38 je tapi kesannya marvelous..............Aku dah try guna lebih kurang sebulan and dah boleh nampak kesannya terhadap kulit aku:

-   Kulit lebih sekata dan smooth
-   pori pori mengecil
-   Warna kulit lebih cerah

Krim malam tu namanya OlayTotal Effects Anti Aging Night Cream. Aku dah check review kat internet pasal krim ni sebelum try. Memang dah ramai orang mengakui keberkesanannya. GOOD LUCK!

Rating: 4 BINTANG

No comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads