Sunday, November 7, 2010

SKII

Okies, sebelum ni aku main hentam je sapu krim tah apa apa kat muka. Ialah tak jumpa produk yang betul betul bagus untuk muka. Macam mana aku boleh terpikat dengan produk ni ye? Ha! ada senior kat office aku yang rekomen suruh guna "Miracle Water" SKII. Sebenarnya bila dah cecah 30 tahun plus plus ini pigmentation macam dah bermaharaja lela pulak kat muka aku ni...........seram nyah, kalau tiba tiba muka aku bertompok tompok hitam!!!!. Aku pun torailah produk ni. So far bila aku dah try seminggu dah ada perubahan. Sungguh ketara ok. Kulit jadi sekata, pores jadi kecik, muka bersinar sinar....Tapi satu je kelemahan produk ni. Harganya mak datuk.......Miracle Water dia size yang besar sekali RM499 (kalau tak silap) cleansing foam je RM150 and toner pun harga lebih kurang....satu set boleh cecah RM2k....Mula mula aku layan gak, tapi lama lama aku guna "Miracle Water" je:-P

Rating: 5 Bintang

No comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads